Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Magyar „nemzetközi új vállalatok”. Piacválasztás és a hálózatok szerepe a korai nemzetköziesedésben |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4023/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Management, business policy, business strategy Type = Article |
Cím: |
Magyar „nemzetközi új vállalatok”. Piacválasztás és a hálózatok szerepe a korai nemzetköziesedésben
|
Létrehozó: |
Kozma, Miklós
Sass, Magdolna
|
Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar
|
Dátum: |
2019-03
|
Téma: |
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kozma, Miklós and Sass, Magdolna (2019) Magyar „nemzetközi új vállalatok”. Piacválasztás és a hálózatok szerepe a korai nemzetköziesedésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (3). pp. 62-71. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.03.06
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.03.06
|