Ugrás a tartalomhoz

Magyar „nemzetközi új vállalatok”. Piacválasztás és a hálózatok szerepe a korai nemzetköziesedésben

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/4023/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Management, business policy, business strategy
Type = Article
Cím:
Magyar „nemzetközi új vállalatok”. Piacválasztás és a hálózatok szerepe a korai nemzetköziesedésben
Létrehozó:
Kozma, Miklós
Sass, Magdolna
Kiadó:
Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar
Dátum:
2019-03
Téma:
Management, business policy, business strategy
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Kozma, Miklós and Sass, Magdolna (2019) Magyar „nemzetközi új vállalatok”. Piacválasztás és a hálózatok szerepe a korai nemzetköziesedésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 50 (3). pp. 62-71. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.03.06
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.03.06