Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology) |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/751/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Service management Type = Article |
Cím: |
A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology)
|
Létrehozó: |
Kenesei, Zsófia
Kolos, Krisztina
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2008-05
|
Téma: |
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2008) A hatékony panaszkezelés lehetőségei: kompenzáció és bocsánatkérés (Efficient possibilities of the customer complaints: compensation and apology). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (5). pp. 27-39. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.05.03
|
Kapcsolat: |
10.14267/VEZTUD.2008.05.03
|