Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1493/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Media and communication Type = Conference or Workshop Item |
Cím: |
A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje
|
Létrehozó: |
Horváth, Dóra
Mitev, Ariel Zoltán
|
Dátum: |
2008-08
|
Téma: |
Marketing
Media and communication
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2008) A kollázs alkalmazhatósága a marketingkutatásban: A vizuális fogyasztói választás verbalizációjának magyarázó ereje. In: Marketing Oktatók Országos Konferenciája, 2008. augusztus 28-29., Budapest.
|
Kapcsolat: |