Content: |
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/vikekke/article/vi... |
Archive: |
Köztes Európa |
Set: |
Cikkek
|
Title: |
How are consumers influenced by gender stereotypes of food advertisements? = Hogyan befolyásolják az élelmiszer reklámokban alkalmazott nemi sztereotípiák a fogyasztókat?
|
Creator: |
Tecleab, Haile Versavel
|
Publisher: |
Egyesület Közép-Európa Kutatására
|
Date: |
2018-01-01
|
Description: |
|
Language: |
English
|
Type: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
|
Format: |
application/pdf
|
Identifier: |
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/vikekke/article/view/12783
|
Source: |
Köztes-Európa; Évf. 10 szám 1 (2018); 95-104
Köztes-Európa; Évf. 10 szám 1 (2018); 95-104
2064-437X
|
Relation: |
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/vikekke/article/view/12783/12639
|