Ugrás a tartalomhoz

How are consumers influenced by gender stereotypes of food advertisements? = Hogyan befolyásolják az élelmiszer reklámokban alkalmazott nemi sztereotípiák a fogyasztókat?

  • Metadata
Content: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/vikekke/article/vi...
Archive: Köztes Európa
Set: Cikkek
Title:
How are consumers influenced by gender stereotypes of food advertisements? = Hogyan befolyásolják az élelmiszer reklámokban alkalmazott nemi sztereotípiák a fogyasztókat?
Creator:
Tecleab, Haile Versavel
Publisher:
Egyesület Közép-Európa Kutatására
Date:
2018-01-01
Description:
Language:
English
Type:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Format:
application/pdf
Identifier:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/vikekke/article/view/12783
Source:
Köztes-Európa; Évf. 10 szám 1 (2018); 95-104
Köztes-Európa; Évf. 10 szám 1 (2018); 95-104
2064-437X
Relation:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/vikekke/article/view/12783/12639