Ugrás a tartalomhoz

A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése

  • Metaadatok
Tartalom: https://journals.lib.pte.hu/index.php/szigma/article/view...
Archívum: Szigma
Gyűjtemény: Cikkek
Cím:
A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése
Létrehozó:
SZŐCS, Attila
BERÁCS, József
Kiadó:
Pécsi Tudományegyetem
Dátum:
2019-06-14
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált cikk
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://journals.lib.pte.hu/index.php/szigma/article/view/239
Forrás:
Szigma; Vol 46 No 1-2 (2015): Szigma; 99-125
SZIGMA Matematikai-közgazdasági folyóirat; Évf. 46 szám 1-2 (2015): Szigma; 99-125
0039-8128
Kapcsolat:
https://journals.lib.pte.hu/index.php/szigma/article/view/239/167