Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A case study on marketing of a focal firm – a network approach. |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/101798/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás: GF Human ecology. Anthropogeography / gazdasági-társadalmi földrajz Type = Book Section |
Cím: |
A case study on marketing of a focal firm – a network approach.
|
Létrehozó: |
Jóna, György
Varga, Levente
|
Kiadó: |
Publishing House of the University of Economics in Katowice
|
Dátum: |
2018
|
Téma: |
GF Human ecology. Anthropogeography / gazdasági-társadalmi földrajz
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Jóna, György and Varga, Levente (2018) A case study on marketing of a focal firm – a network approach. In: Challenges for companies and consumers on international market. Publishing House of the University of Economics in Katowice, Katowice, pp. 87-101.
|
Kapcsolat: |