Ugrás a tartalomhoz

Brands, Colours, Illusions
Márkák, színek, illúziók

  • Metaadatok
Tartalom: https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gaz...
Archívum: Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
Gyűjtemény: Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Cím:
Brands, Colours, Illusions
Márkák, színek, illúziók
Létrehozó:
Paraszt, Márta
Papp, János
Kiadó:
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Dátum:
2019-06-15
Téma:
selective distortion
blind test
brand
colour test
energy drink
szelektív torzítás
vakteszt
márka
színteszt
energiaital
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33171
10.14232/jtgf.2019.2.193-204
Forrás:
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol 14 No 2 (2019); 193-204
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 14 Núm. 2 (2019); 193-204
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Vol. 14 No 2 (2019); 193-204
Jelenkori Társadalmi és Gazdasági Folyamatok; Évf. 14 szám 2 (2019); 193-204
2676-9867
1788-7593
Kapcsolat:
https://ojs.bibl.u-szeged.hu/index.php/jelenkori_tars-gazd_folyamatok/article/view/33171/32399