Ugrás a tartalomhoz

A hallás utáni szövegértés fejlesztése az iskolába lépés előtt álló gyermekek körében a dramatikus interaktív mesélési módszer segítségével = Development of the Listening Comprehension of the Pre-School Children with the Aid of Dramatic Interactive Storytelling Method

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/109405/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Type = Article
Cím:
A hallás utáni szövegértés fejlesztése az iskolába lépés előtt álló gyermekek körében a dramatikus interaktív mesélési módszer segítségével = Development of the Listening Comprehension of the Pre-School Children with the Aid of Dramatic Interactive Storytelling Method
Létrehozó:
Fehér, Éva
Kiadó:
John von Neumann University
Dátum:
2019
Téma:
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Fehér, Éva (2019) A hallás utáni szövegértés fejlesztése az iskolába lépés előtt álló gyermekek körében a dramatikus interaktív mesélési módszer segítségével = Development of the Listening Comprehension of the Pre-School Children with the Aid of Dramatic Interactive Storytelling Method. GRADUS, 6 (4). pp. 93-108. ISSN 2064-8014
Kapcsolat: