Ugrás a tartalomhoz

A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben

  • Metaadatok
Tartalom: https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestud...
Archívum: Vezetéstudomány
Gyűjtemény: Tanulmányok
Cím:
A digitalizáció hatása a lojalitásprogramok felépítésére a nemzetközi élelmiszer- és napicikk-kiskereskedelemben
Létrehozó:
Agárdi, Irma
Szabolcsné Orosz, Judit
Berezvai, Zombor
Kiadó:
Corvinus University of Budapest
Dátum:
2020-09-08
Téma:
digitalizáció
lojalitásprogram
kiskereskedelem
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált szakcikk
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/471
10.14267/VEZTUD.2020.09.01
Forrás:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 51 szám 9 (2020); 2-15
0133-0179
Kapcsolat:
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/471/222
Létrehozó:
Copyright (c) 2020 Vezetéstudomány / Budapest Management Review