Ugrás a tartalomhoz

Elementary school teachers’ beliefs and classroom practices related to teaching cultural universals

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/115056/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF15 Thinking. Thought / gondolkodás
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Type = Book Section
Cím:
Elementary school teachers’ beliefs and classroom practices related to teaching cultural universals
Létrehozó:
Kinyó, László
Dancs, Katinka
Közreműködő:
Krzywosz-Rynkiewicz, Beata
Zorbas, V
Kiadó:
Charles University and Children’s Identity and Citizenship European Association
Dátum:
2020-09-22
Téma:
BF15 Thinking. Thought / gondolkodás
H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Nyelv:
magyar
Típus:
Book Section
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/bookPart
Formátum:
text
Azonosító:
Kinyó, László and Dancs, Katinka (2020) Elementary school teachers’ beliefs and classroom practices related to teaching cultural universals. In: Citizenship at a Crossroads: Rights, Identity, and Education. Charles University and Children’s Identity and Citizenship European Association, Prague, pp. 190-204. ISBN 978-80-7603-104-3
Kapcsolat: