Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A SZOLGÁLTATÁSI MINŐSÉG MÉRÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A VÁROSI KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSI SZEKTORBAN = HOW TO MEASURE SERVICE QUALITY IN PUBLIC TRANSPORT SECTOR |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/115166/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés Type = Article |
Cím: |
A SZOLGÁLTATÁSI MINŐSÉG MÉRÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A VÁROSI KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSI SZEKTORBAN = HOW TO MEASURE SERVICE QUALITY IN PUBLIC TRANSPORT SECTOR
|
Létrehozó: |
Nemecz, Gábor
|
Kiadó: |
Szent István Egyetemi Kiadó Nonprofit Kft.
|
Dátum: |
2019
|
Téma: |
HE Transportation and Communications
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Nemecz, Gábor (2019) A SZOLGÁLTATÁSI MINŐSÉG MÉRÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A VÁROSI KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSI SZEKTORBAN = HOW TO MEASURE SERVICE QUALITY IN PUBLIC TRANSPORT SECTOR. Studia Mundi – Economica, 6 (4). pp. 28-41. ISSN 2415-9395
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2019.06.04.28-41
doi: 10.18531/Studia.Mundi.2019.06.04.28-41
|