Ugrás a tartalomhoz

A SZOLGÁLTATÁSI MINŐSÉG MÉRÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A VÁROSI KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSI SZEKTORBAN = HOW TO MEASURE SERVICE QUALITY IN PUBLIC TRANSPORT SECTOR

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/115166/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HE Transportation and Communications / Szállítás, hírközlés
Type = Article
Cím:
A SZOLGÁLTATÁSI MINŐSÉG MÉRÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A VÁROSI KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSI SZEKTORBAN = HOW TO MEASURE SERVICE QUALITY IN PUBLIC TRANSPORT SECTOR
Létrehozó:
Nemecz, Gábor
Kiadó:
Szent István Egyetemi Kiadó Nonprofit Kft.
Dátum:
2019
Téma:
HE Transportation and Communications
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Nemecz, Gábor (2019) A SZOLGÁLTATÁSI MINŐSÉG MÉRÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A VÁROSI KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSI SZEKTORBAN = HOW TO MEASURE SERVICE QUALITY IN PUBLIC TRANSPORT SECTOR. Studia Mundi – Economica, 6 (4). pp. 28-41. ISSN 2415-9395
Kapcsolat:
https://doi.org/10.18531/Studia.Mundi.2019.06.04.28-41
doi: 10.18531/Studia.Mundi.2019.06.04.28-41