Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1834/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Business economics Subject = Management, business policy, business strategy Subject = Commerce and tourism Subject = Information economy Subject = Media and communication Subject = Decision making Type = Book Section |
Cím: |
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében
|
Létrehozó: |
Gyulavári, Tamás
Hubert, József
|
Kiadó: |
SZTE GTK
|
Dátum: |
2014-08-27
|
Téma: |
Decision making
Information economy
Commerce and tourism
Business economics
Marketing
Media and communication
Management, business policy, business strategy
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Book Section
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Gyulavári, Tamás and Hubert, József (2014) A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében. In: Marketing megújulás: Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. SZTE GTK, Szeged, pp. 1-10. ISBN 978-963-306-312-5
|
Kapcsolat: |