Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A figyelem ökonómiája: A vevők meghódításának új módszerei és csatornái |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/6319/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Service management Subject = Commerce and tourism Type = Article |
Cím: |
A figyelem ökonómiája: A vevők meghódításának új módszerei és csatornái
|
Létrehozó: |
Hámori, Balázs
|
Kiadó: |
Közgazdasági Szemle Alapítvány
|
Dátum: |
2021-01
|
Téma: |
Commerce and tourism
Marketing
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Hámori, Balázs (2021) A figyelem ökonómiája: A vevők meghódításának új módszerei és csatornái. Közgazdasági Szemle, 68 (1). pp. 96-124. DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.1.96
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.1.96
https://doi.org/10.18414/KSZ.2021.1.96
|