Ugrás a tartalomhoz

The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1864/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Marketing
Subject = Media and communication
Type = Article
Cím:
The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool
Létrehozó:
Csordás, Tamás
Markos-Kujbus, Éva
Gáti, Mirkó
Kiadó:
David Publishing Co.
Dátum:
2014
Téma:
Marketing
Media and communication
Tartalmi leírás:
Típus:
Article
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2014) The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool. Journalism and Mass Communication, 4 (1). pp. 48-71. ISSN 2160-6579
Kapcsolat: