Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/1864/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Marketing Subject = Media and communication Type = Article |
Cím: |
The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool
|
Létrehozó: |
Csordás, Tamás
Markos-Kujbus, Éva
Gáti, Mirkó
|
Kiadó: |
David Publishing Co.
|
Dátum: |
2014
|
Téma: |
Marketing
Media and communication
|
Tartalmi leírás: | |
Típus: |
Article
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Csordás, Tamás and Markos-Kujbus, Éva and Gáti, Mirkó (2014) The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool. Journalism and Mass Communication, 4 (1). pp. 48-71. ISSN 2160-6579
|
Kapcsolat: |