Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A kölcsönös értékteremtéssel kapcsolatos elvárások modellezése a szolgáltatásokban. Fókuszban a turizmus |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/6406/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Service management Subject = Commerce and tourism Type = Article |
Cím: |
A kölcsönös értékteremtéssel kapcsolatos elvárások modellezése a szolgáltatásokban. Fókuszban a turizmus
|
Létrehozó: |
Veres, Zoltán
Liska, Fanny
|
Kiadó: |
Budapesti Corvinus Egyetem
|
Dátum: |
2021-04
|
Téma: |
Commerce and tourism
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Veres, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7072-7203 <https://orcid.org/0000-0001-7072-7203> and Liska, Fanny (2021) A kölcsönös értékteremtéssel kapcsolatos elvárások modellezése a szolgáltatásokban. Fókuszban a turizmus. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 52 (4). pp. 5-19. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.02
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.02
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2021.04.02
|