Ugrás a tartalomhoz

Strategy set by faith - Analyzing the marketing concepts of communities devoted to Krishna consciousness in Europe

  • Metaadatok
Tartalom: http://real-phd.mtak.hu/1004/
Archívum: REAL-PhD
Gyűjtemény: Status = Defended
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BL Religion / vallás
Type = Thesis
University = Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
Cím:
Strategy set by faith - Analyzing the marketing concepts of communities devoted to Krishna consciousness in Europe
Létrehozó:
Bence-Kiss, Krisztina
Dátum:
2021
Téma:
BL Religion / vallás
HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Nyelv:
angol
angol
angol
Típus:
Thesis
NonPeerReviewed
Formátum:
text
text
text
Azonosító:
Bence-Kiss, Krisztina (2021) Strategy set by faith - Analyzing the marketing concepts of communities devoted to Krishna consciousness in Europe. PhD thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem.
Kapcsolat:
https://doi.org/10.17166/KE2021.002
MTMT:31992909 10.17166/KE2021.002