Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/6852/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Automatizálás, gépesítés Subject = Service management Subject = Business organisation Type = Article |
Cím: |
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül
|
Létrehozó: |
Szalkai, Zsuzsanna
Mandják, Tibor
Simon, Judit
Hlédik, Erika
Neumann-Bódi, Edit
|
Dátum: |
2021
|
Téma: |
Automatizálás, gépesítés
Business organisation
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Szalkai, Zsuzsanna, Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592 <https://orcid.org/0000-0002-1376-1592>, Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471 <https://orcid.org/0000-0003-0409-7471>, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 <https://orcid.org/0000-0003-3573-3151> and Neumann-Bódi, Edit (2021) A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül. Marketing és Menedzsment, 55 (k.sz.). pp. 31-40. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03
https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03
|