Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Understanding the complexity in measuring student progression in European higher education |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/132515/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB2300 Higher Education / felsőoktatás Type = Article |
Cím: |
Understanding the complexity in measuring student progression in European higher education
|
Létrehozó: |
Carlhed Ydhag, Carina
|
Kiadó: |
Akadémiai Kiadó
|
Dátum: |
2019
|
Téma: |
LB2300 Higher Education / felsőoktatás
|
Nyelv: |
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Carlhed Ydhag, Carina (2019) Understanding the complexity in measuring student progression in European higher education. Hungarian Educational Research Journal, 9 (2). pp. 213-237. ISSN 2064-2199
|
Kapcsolat: |
doi:10.1556/063.9.2019.1.21
|