Ugrás a tartalomhoz

Understanding the complexity in measuring student progression in European higher education

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/132515/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Type = Article
Cím:
Understanding the complexity in measuring student progression in European higher education
Létrehozó:
Carlhed Ydhag, Carina
Kiadó:
Akadémiai Kiadó
Dátum:
2019
Téma:
LB2300 Higher Education / felsőoktatás
Nyelv:
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Carlhed Ydhag, Carina (2019) Understanding the complexity in measuring student progression in European higher education. Hungarian Educational Research Journal, 9 (2). pp. 213-237. ISSN 2064-2199
Kapcsolat:
doi:10.1556/063.9.2019.1.21