Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7003/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Service management Subject = Management, business policy, business strategy Type = Article |
Cím: |
Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében
|
Létrehozó: |
Málovics, Éva
Kincsesné Vajda, Beáta
Farkas, Gergely
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2015-04
|
Téma: |
Management, business policy, business strategy
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Málovics, Éva, Kincsesné Vajda, Beáta and Farkas, Gergely (2015) Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (4). pp. 35-43. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.04.04
|
Kapcsolat: |
10.14267/VEZTUD.2015.04.04
|