Ugrás a tartalomhoz

A hatékony tanítás-tanulás értelmezése a kompetencia alapú oktatás (fejlesztés) elméletében és gyakorlatában

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/62477
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Disszertációk (ELTE PHD)
Pedagógiai és Pszichológiai Kar PHD
Neveléstudományi Doktori Iskola
Cím:
A hatékony tanítás-tanulás értelmezése a kompetencia alapú oktatás (fejlesztés) elméletében és gyakorlatában
Létrehozó:
Rádi, Orsolya Márta
Közreműködő:
Nádasi, Mária
Téma:
Bölcsészettudományok/Neveléstudományok
National Curriculum
competency-based education
effectiveness
efficiency
Neveléstudományi D. I./Tanulás-Tanítás
kompetencia alapú oktatás
hatékonyság
eredményesség
Nemzeti alaptanterv
Nyelv:
magyar
angol
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
elte:10.15476/ELTE.2017.150
elte:31205642
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/62477/1/R%c3%a1di%20Orsolya_PhDdisszert%c3%a1ci%c3%b3_Hat%c3%a9kony_sz%c3%b6veg%c3%a9rt%c3%a9s.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/62477/2/R%c3%a1di%20Orsolya_Hat%c3%a9kony_sz%c3%a9rt%c3%a9s_t%c3%a9zisek_magyar.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/62477/3/RadiOrsolya_theses_of_dissertation.pdf
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess