Ugrás a tartalomhoz

Pedagóguskompetenciák az inkluzív szemléletű tanárképzésben – Vak és aliglátó hivatásos zenészek, zenét tanuló fiatalok és tanáraik nézetei befogadásról, a pedagóguskompetenciákról, valamint azok fejlesztéséről

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/62520
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Disszertációk (ELTE PHD)
Pedagógiai és Pszichológiai Kar PHD
Neveléstudományi Doktori Iskola
Cím:
Pedagóguskompetenciák az inkluzív szemléletű tanárképzésben – Vak és aliglátó hivatásos zenészek, zenét tanuló fiatalok és tanáraik nézetei befogadásról, a pedagóguskompetenciákról, valamint azok fejlesztéséről
Létrehozó:
Flamich, Mária Magdolna
Közreműködő:
Golnhofer, Erzsébet
Könczei, György
Téma:
Bölcsészettudományok/Neveléstudományok
blind
music
musicians
stereotypes
cultural discourse
Neveléstudományi D. I./Tanulás-Tanítás
vak
zenész
sztereotípiák
kulturális diskurzus
Nyelv:
magyar
angol
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
elte:10.15476/ELTE.2017.099
elte:27176893
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/62520/1/Flamich_Maria_Magdolna_Disszertacio.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/62520/2/Flamich_Maria_Magdolna_Tezisfuzet_angol.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/62520/3/Flamich_Maria_Magdolna_Tezisfuzet_magyar.pdf
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess