Ugrás a tartalomhoz

A hallgatói önszabályozott tanulás vizsgálata : MSLQ tanulási stratégiák alskálák. Áttekintő, feltáró, leíró elemzés.

  • Metaadatok
Tartalom: http://publication.repo.uniduna.hu/607/
Archívum: Dunaújvárosi Egyetem Publikáció
Gyűjtemény: Status = Published
Type = Article
Cím:
A hallgatói önszabályozott tanulás vizsgálata : MSLQ tanulási stratégiák alskálák. Áttekintő, feltáró, leíró elemzés.
Létrehozó:
András, István
Rajcsányi-Molnár, Mónika
Juhász, Levente
Cserné Adermann, Gizella
Bacsa-Bán, Anetta
Németh, István Péter
Kiadó:
DUE Press
Dátum:
2016
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
András, István, Rajcsányi-Molnár, Mónika, Juhász, Levente, Cserné Adermann, Gizella, Bacsa-Bán, Anetta ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4246-5426 <https://orcid.org/0000-0002-4246-5426> and Németh, István Péter (2016) A hallgatói önszabályozott tanulás vizsgálata : MSLQ tanulási stratégiák alskálák. Áttekintő, feltáró, leíró elemzés. DUNAKAVICS, 4 (5). pp. 49-80. ISSN 2064-5007
Kapcsolat:
Létrehozó:
cc_by_nc_nd_4