Ugrás a tartalomhoz

How could home-based joint activities contribute to children’s development? : The impact of participatory art and reading activities on the caregiver-infant relationship, prosociality and the development of self-concept = Hogyan járulhatnak hozzá az otthoni játékos, kreatív foglalkozások a gyermekek pszichológiai fejlődéséhez? : A kreatív alkotói tevékenység és az olvasás hatása a szülőgyerek kapcsolatra, a proszociális viselkedés alakulására, illetve az én-tudatosság fejlődésére

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/140382/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF02 Developmental psychology / fejlődéslélektan
Subject = B Philosophy. Psychology. Religion / filozófia, pszichológia, vallás: BF Psychology / lélektan: BF05 Child psychology / gyermeklélektan
Type = Article
Cím:
How could home-based joint activities contribute to children’s development? : The impact of participatory art and reading activities on the caregiver-infant relationship, prosociality and the development of self-concept = Hogyan járulhatnak hozzá az otthoni játékos, kreatív foglalkozások a gyermekek pszichológiai fejlődéséhez? : A kreatív alkotói tevékenység és az olvasás hatása a szülőgyerek kapcsolatra, a proszociális viselkedés alakulására, illetve az én-tudatosság fejlődésére
Létrehozó:
Valuch, Mariann
Kiadó:
K+F Stúdió Kft.
Dátum:
2021
Téma:
BF02 Developmental psychology / fejlődéslélektan
BF05 Child psychology / gyermeklélektan
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
NonPeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Valuch, Mariann (2021) How could home-based joint activities contribute to children’s development? : The impact of participatory art and reading activities on the caregiver-infant relationship, prosociality and the development of self-concept = Hogyan járulhatnak hozzá az otthoni játékos, kreatív foglalkozások a gyermekek pszichológiai fejlődéséhez? : A kreatív alkotói tevékenység és az olvasás hatása a szülőgyerek kapcsolatra, a proszociális viselkedés alakulására, illetve az én-tudatosság fejlődésére. OXIPO : INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, 3 (1). pp. 65-79. ISSN 2676-8771
Kapcsolat:
https://doi.org/10.35405/OXIPO.2021.1.65
MTMT:31963336 10.35405/OXIPO.2021.1.65