Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7541/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Service management Type = Article |
Cím: |
A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül
|
Létrehozó: |
Mandják, Tibor
Szalkai, Zsuzsanna
Hlédik, Erika
Neumann-Bódi, Edit
Simon, Judit
|
Kiadó: |
Corvinus University of Budapest, School of Management
|
Dátum: |
2022-07-27
|
Téma: |
Service management
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592 <https://orcid.org/0000-0002-1376-1592>, Szalkai, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9538-2341 <https://orcid.org/0000-0002-9538-2341>, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 <https://orcid.org/0000-0003-3573-3151>, Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471 <https://orcid.org/0000-0003-0409-7471> (2022) A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 19-30. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03
|