Ugrás a tartalomhoz

 

A budapesti ifjúság fogyasztói csoportkultúrája az info-kommunikációs társadalomban, és ennek marketingkommunikációs aspektusai

  • Metaadatok
Tartalom: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/244/
Archívum: SOE Doktori Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Kéziratban
Típus = Disszertáció
Tudományterület = társadalomtudományok: közgazdaságtudományok
Cím:
A budapesti ifjúság fogyasztói csoportkultúrája az info-kommunikációs társadalomban, és ennek marketingkommunikációs aspektusai
Létrehozó:
Kollár, Csaba
Dátum:
2007
Nyelv:
magyar
magyar
angol
magyar
Típus:
Disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Kollár, Csaba (2007) A budapesti ifjúság fogyasztói csoportkultúrája az info-kommunikációs társadalomban, és ennek marketingkommunikációs aspektusai. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Kapcsolat: