Ugrás a tartalomhoz

 

A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére

  • Metaadatok
Tartalom: http://doktori.uni-sopron.hu/id/eprint/304/
Archívum: SOE Doktori Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Kéziratban
Típus = Disszertáció
Tudományterület = társadalomtudományok: közgazdaságtudományok
Cím:
A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére
Létrehozó:
Kelemen, Zita
Dátum:
2010-10-14
Nyelv:
magyar
magyar
angol
magyar
Típus:
Disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. Doktori értekezés, Nyugat-Magyarországi Egyetem.
Kapcsolat: