Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
![]() |
A hazai mézpiac fogyasztói és szervezeti sajátosságainak marketing szemléletű összefüggései |
Tartalom: | https://phd.mater.uni-mate.hu/14/ |
---|---|
Archívum: | MATER PhD - Doktori Értekezések |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences: H Social Sciences (General) Type = Thesis |
Cím: |
A hazai mézpiac fogyasztói és szervezeti sajátosságainak marketing szemléletű összefüggései
|
Létrehozó: |
Mezőné Oravecz, Titanilla Éva
|
Dátum: |
2021-03-11
|
Téma: |
H Social Sciences (General)
|
Nyelv: |
magyar
magyar
angol
|
Típus: |
Thesis
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
text
text
|
Azonosító: |
https://phd.mater.uni-mate.hu/14/1/oravecz_titanilla_ertekezes_DOI.pdf
https://phd.mater.uni-mate.hu/14/2/oravecz_titanilla_tezis_DOI.pdf
https://phd.mater.uni-mate.hu/14/3/oravecz_titanilla_thesis_DOI.pdf
Mezőné Oravecz, Titanilla Éva (2021) A hazai mézpiac fogyasztói és szervezeti sajátosságainak marketing szemléletű összefüggései. UNSPECIFIED thesis, Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem. DOI: 10.54598/000100.
|
Kapcsolat: |
https://phd.mater.uni-mate.hu/14/
|