Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Társadalmi marketing feladatok a komplex fenntarthatósági kihívások kapcsán = Tasks of Social Marketing in Connection With the Complex Sustainability Challenges |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/147516/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában Subject = G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás: GE Environmental Sciences / környezettudomány Type = Article |
Cím: |
Társadalmi marketing feladatok a komplex fenntarthatósági kihívások kapcsán = Tasks of Social Marketing in Connection With the Complex Sustainability Challenges
|
Létrehozó: |
Klausmann-Dinya, Anikó
Dinya, László
|
Dátum: |
2021
|
Téma: |
GE Environmental Sciences / környezettudomány
H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Klausmann-Dinya, Anikó and Dinya, László (2021) Társadalmi marketing feladatok a komplex fenntarthatósági kihívások kapcsán = Tasks of Social Marketing in Connection With the Complex Sustainability Challenges. JOURNAL OF CENTRAL EUROPEAN GREEN INNOVATION, 9 (2). pp. 3-18. ISSN 2064-3004
|
Kapcsolat: |
MTMT:33076519 10.33038/jcegi.2908
|