Ugrás a tartalomhoz

Társadalmi marketing feladatok a komplex fenntarthatósági kihívások kapcsán = Tasks of Social Marketing in Connection With the Complex Sustainability Challenges

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/147516/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Subject = G Geography. Anthropology. Recreation / földrajz, antropológia, kikapcsolódás: GE Environmental Sciences / környezettudomány
Type = Article
Cím:
Társadalmi marketing feladatok a komplex fenntarthatósági kihívások kapcsán = Tasks of Social Marketing in Connection With the Complex Sustainability Challenges
Létrehozó:
Klausmann-Dinya, Anikó
Dinya, László
Dátum:
2021
Téma:
GE Environmental Sciences / környezettudomány
H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Klausmann-Dinya, Anikó and Dinya, László (2021) Társadalmi marketing feladatok a komplex fenntarthatósági kihívások kapcsán = Tasks of Social Marketing in Connection With the Complex Sustainability Challenges. JOURNAL OF CENTRAL EUROPEAN GREEN INNOVATION, 9 (2). pp. 3-18. ISSN 2064-3004
Kapcsolat:
MTMT:33076519 10.33038/jcegi.2908