Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Factors behind the Consumer Acceptance of Sustainable Business Models in Pandemic Times |
Tartalom: | http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7624/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Kutatások |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = Economic development Type = Article |
Cím: |
Factors behind the Consumer Acceptance of Sustainable Business Models in Pandemic Times
|
Létrehozó: |
Csutora, Mária
Harangozó, Gábor
Szigeti, Cecília
|
Kiadó: |
MDPI
|
Dátum: |
2022
|
Téma: |
Economic development
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
angol
angol
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
Csutora, Mária ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0749-3923 <https://orcid.org/0000-0002-0749-3923>, Harangozó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2189-005X <https://orcid.org/0000-0003-2189-005X> and Szigeti, Cecília ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2163-5211 <https://orcid.org/0000-0002-2163-5211> (2022) Factors behind the Consumer Acceptance of Sustainable Business Models in Pandemic Times. Sustainability, 14 (15). DOI https://doi.org/10.3390/su14159450
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.3390/su14159450
https://doi.org/10.3390/su14159450
|