Ugrás a tartalomhoz

Factors behind the Consumer Acceptance of Sustainable Business Models in Pandemic Times

  • Metaadatok
Tartalom: http://unipub.lib.uni-corvinus.hu/7624/
Archívum: Corvinus Kutatások
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = Economic development
Type = Article
Cím:
Factors behind the Consumer Acceptance of Sustainable Business Models in Pandemic Times
Létrehozó:
Csutora, Mária
Harangozó, Gábor
Szigeti, Cecília
Kiadó:
MDPI
Dátum:
2022
Téma:
Economic development
Tartalmi leírás:
Nyelv:
angol
angol
Típus:
Article
PeerReviewed
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
Csutora, Mária ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0749-3923 <https://orcid.org/0000-0002-0749-3923>, Harangozó, Gábor ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2189-005X <https://orcid.org/0000-0003-2189-005X> and Szigeti, Cecília ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2163-5211 <https://orcid.org/0000-0002-2163-5211> (2022) Factors behind the Consumer Acceptance of Sustainable Business Models in Pandemic Times. Sustainability, 14 (15). DOI https://doi.org/10.3390/su14159450
Kapcsolat:
https://doi.org/10.3390/su14159450
https://doi.org/10.3390/su14159450