Ugrás a tartalomhoz

 

A jó, a rossz és csúf: A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1169/
Archívum: BORY BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Tárgyszó = Public Relations
Tárgyszó = Jelentésmódosulás
Tárgyszó = Propaganda, etikai aspektus
Cím:
A jó, a rossz és csúf: A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése
Létrehozó:
Konczosné Szombathelyi Márta
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály
Dátum:
2017
Nyelv:
magyar
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Konczosné Szombathelyi Márta (2017) A jó, a rossz és csúf: A propaganda jelentésmódosulása és a Public Relations megjelenése. In: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok. Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály, Budapest, pp. 92-106. ISBN 9786155607295
3249543
Kapcsolat:
3249543