Ugrás a tartalomhoz

 

K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1802/
Archívum: BORY BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Dél-Korea
Típus = Cikk
Tárgyszó = K-dráma
Tárgyszó = South Korea
Tárgyszó = Creative and cultural industry
Tárgyszó = K-pop
Tárgyszó = Marketing-mix
Tárgyszó = Kreatív és kulturális ipar
Cím:
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
Létrehozó:
Gajzágó Éva Judit
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály
Dátum:
2021
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
Cikk
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Gajzágó Éva Judit (2021) K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS). Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2021 (1). pp. 108-134. ISSN 2630-886X
32068622
Kapcsolat:
32068622