Tartalom: |
http://publikaciotar.uni-bge.hu/1802/ |
Archívum: |
BORY BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = Dél-Korea
Típus = Cikk
Tárgyszó = K-dráma
Tárgyszó = South Korea
Tárgyszó = Creative and cultural industry
Tárgyszó = K-pop
Tárgyszó = Marketing-mix
Tárgyszó = Kreatív és kulturális ipar
|
Cím: |
K-Pop 4E
azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX
OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY
THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING
ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP)
AND TV SERIES (K-DRAMAS)
|
Létrehozó: |
Gajzágó Éva Judit
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem, Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar, Közgazdasági Intézeti Tanszéki Osztály
|
Dátum: |
2021
|
Tartalmi leírás: |
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Cikk
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Gajzágó Éva Judit (2021) K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS). Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok, 2021 (1). pp. 108-134. ISSN 2630-886X
32068622
|
Kapcsolat: |
32068622
|