Ugrás a tartalomhoz

 

Sustainable consumer behavioral change in lot: A value-action gap approach

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1854/
Archívum: BORY BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Nyomdában
Típus = Könyv része
Cím:
Sustainable consumer behavioral change in lot: A value-action gap approach
Létrehozó:
Halal Marian
Kiadó:
Budapesti Gazdasági Egyetem
Dátum:
2021
Nyelv:
angol
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Halal Marian (2021) Sustainable consumer behavioral change in lot: A value-action gap approach. In: Innovative Solutions for Sustainability - Day of Hungarian Science 2021 Conference Proceeding. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 71-83. ISBN 978-615-6342-20-1 (Nyomdában)
Kapcsolat:
https://doi.org/10.29180/9786156342201_5