Ugrás a tartalomhoz

 

Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/1868/
Archívum: BORY BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Benyújtva
Típus = Könyv része
Tárgyszó = customer-customer interactions
Tárgyszó = sustainable consumption
Cím:
Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions
Létrehozó:
Breczku Anna Mária
Kiadó:
Budapest Business School
Dátum:
2022
Nyelv:
angol
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Breczku Anna Mária (2022) Promoting sustainable consumption in consumer-to-consumer interactions. In: Shape the future together! - IV. BBS International Sustainability Student Conference Proceeding (PDF) Budapesti Gazdasági Egyetem. Budapest Business School, pp. 48-66. ISBN 978-615-6342-21-8 (Benyújtva)
Kapcsolat:
https://doi.org/10.29180/9786156342218_4