Ugrás a tartalomhoz

 

Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete

  • Metaadatok
Tartalom: http://publicatio.uni-sopron.hu/2497/
Archívum: SOE Publicatio Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Cikk
Cím:
Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete
Létrehozó:
Papp-Váry, Árpád Ferenc
Lukács, Rita
Dátum:
2022
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Cikk
PeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Papp-Váry, Árpád Ferenc és Lukács, Rita (2022) Hogyan kommunikál felelősen egy márka a Covid-19 járvány idején? Az IKEA esete. GAZDASÁG ÉS TÁRSADALOM, 14 (2021) (1). pp. 26-41. ISSN 0865-7823
MTMT:33129662
Kapcsolat:
https://doi.org/10.21637%2FGT.2021.1.02
MTMT:33129662