Ugrás a tartalomhoz

A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében = The Significance of the Elements of the Reciprocal Teaching Method in the Development of the Efficiency of Reading – Reading Comprehension

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/151448/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Type = Article
Cím:
A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében = The Significance of the Elements of the Reciprocal Teaching Method in the Development of the Efficiency of Reading – Reading Comprehension
Létrehozó:
Huszár-Samu, Nóra
Steklács, János
Kiadó:
Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
Dátum:
2022
Téma:
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Huszár-Samu, Nóra and Steklács, János (2022) A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében = The Significance of the Elements of the Reciprocal Teaching Method in the Development of the Efficiency of Reading – Reading Comprehension. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (1). pp. 21-30. ISSN 2063-2991
Kapcsolat:
https://doi.org/10.33569/akk.2945
MTMT:33133941 DOI: 10.33569/akk.2945
Létrehozó:
cc_by_nc_nd