Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében = The Significance of the Elements of the Reciprocal Teaching Method in the Development of the Efficiency of Reading – Reading Comprehension |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/151448/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: L1 Education (General) / oktatás általában: L11 Teaching methods / oktatásmódszertan Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata: LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás Type = Article |
Cím: |
A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében = The Significance of the Elements of the Reciprocal Teaching Method in the Development of the Efficiency of Reading – Reading Comprehension
|
Létrehozó: |
Huszár-Samu, Nóra
Steklács, János
|
Kiadó: |
Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem
|
Dátum: |
2022
|
Téma: |
L11 Teaching methods / oktatásmódszertan
LB1501 Primary Education / alapfokú oktatás
|
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Huszár-Samu, Nóra and Steklács, János (2022) A reciprok tanítási módszer elemeinek jelentősége az olvasás–szövegértés tanítás eredményességének fejlesztésében = The Significance of the Elements of the Reciprocal Teaching Method in the Development of the Efficiency of Reading – Reading Comprehension. ANYANYELVI KULTÚRAKÖZVETÍTÉS, 5 (1). pp. 21-30. ISSN 2063-2991
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.33569/akk.2945
MTMT:33133941 DOI: 10.33569/akk.2945
|
Létrehozó: |
cc_by_nc_nd
|