Ugrás a tartalomhoz

Digital Marketing As A Driver For The Sustainable Tourism Development: A Systematic Literature Review

  • Metadata
Content: https://ojs.mtak.hu/index.php/mksv/article/view/9168
Archive: Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok
Set: Szemle
Open Access DRIVERset
Title:
Digital Marketing As A Driver For The Sustainable Tourism Development: A Systematic Literature Review
A digitális marketing, mint a fenntartható turizmus ösztönzője: Szisztematikus szakirodalmi áttekintés
Creator:
Aman, Eliyas Ebrahim
Papp-Váry, Árpád
Publisher:
Date:
2022-12-31
Subject:
digitális marketing
digitális turizmus
fenntartható turizmusfejlesztés
digitális platform
szisztematikus irodalmi áttekintés
Description:
Language:
Hungarian
Type:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Format:
application/pdf
Identifier:
https://ojs.mtak.hu/index.php/mksv/article/view/9168
10.33565/MKSV.2022.02.01
Source:
Multidisciplinary Challenges, Diverse Responses - Journal of Management and Business Administration; No. 2 (2022): Multidisciplinary Challenges - Diverse Responses; 3-33
2630-886X
Relation:
https://ojs.mtak.hu/index.php/mksv/article/view/9168/7811
Creator: