Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan |
Tartalom: | http://publikaciotar.uni-bge.hu/1983/ |
---|---|
Archívum: | BORY BGE Publikációtár |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Tárgyszó = szekunder kutatás Típus = Könyv része Tárgyszó = regionális gazdaságtan Tárgyszó = helymarketing Tárgyszó = településmarketing |
Cím: |
Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan
|
Létrehozó: |
Majláth Melinda
Reicher Regina Zsuzsánna
Pecze Krisztina
Kolnhofer-Derecskei Anita
|
Kiadó: |
Budapesti Gazdasági Egyetem
|
Dátum: |
2022
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Majláth Melinda és Reicher Regina Zsuzsánna és Pecze Krisztina és Kolnhofer-Derecskei Anita (2022) Helymarketing, mint kutatási téma - szekunder kutatási eredmények a hazai publikációkra vonatkozóan. In: BGE Szemelvények. Budapesti Gazdasági Egyetem, Budapest, Magyarország, pp. 167-172. ISBN 978-615-6342-49-2
33648029
|
Kapcsolat: |
33648029
|