Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Hogyan befolyásolják a gasztronómiai influencerek a fogyasztói döntést? — A fogyasztói aktivitás szerepe a döntéshozatali folyamat során a gasztronómiai turizmusban, az Instagram példáján keresztül |
Tartalom: | https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/ |
---|---|
Archívum: | Corvinus Doktori disszertációk archívum |
Gyűjtemény: |
Állapot = Nem publikált
Témakör = Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Típus = Disszertáció |
Cím: |
Hogyan befolyásolják a gasztronómiai influencerek a fogyasztói döntést? — A fogyasztói aktivitás szerepe a döntéshozatali folyamat során a gasztronómiai turizmusban, az Instagram példáján keresztül
|
Létrehozó: |
Szakály, Orsolya
|
Dátum: |
2023-10-10
|
Téma: |
Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
angol
magyar
angol
magyar
|
Típus: |
Disszertáció
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
|
Azonosító: |
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/1/Szakaly_Orsolya_dhu.pdf
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/2/Szakaly_Orsolya_den.pdf
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/8/Szakaly_Orsolya_thu.pdf
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/16/Szakaly_Orsolya_ten.pdf
Szakály, Orsolya (2023) Hogyan befolyásolják a gasztronómiai influencerek a fogyasztói döntést? — A fogyasztói aktivitás szerepe a döntéshozatali folyamat során a gasztronómiai turizmusban, az Instagram példáján keresztül. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI https://doi.org/10.14267/phd.2023048
|
Kapcsolat: |
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/
https://doi.org/10.14267/phd.2023048
|