Ugrás a tartalomhoz

 

Hogyan befolyásolják a gasztronómiai influencerek a fogyasztói döntést? — A fogyasztói aktivitás szerepe a döntéshozatali folyamat során a gasztronómiai turizmusban, az Instagram példáján keresztül

  • Metaadatok
Tartalom: https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/
Archívum: Corvinus Doktori disszertációk archívum
Gyűjtemény: Állapot = Nem publikált
Témakör = Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Típus = Disszertáció
Cím:
Hogyan befolyásolják a gasztronómiai influencerek a fogyasztói döntést? — A fogyasztói aktivitás szerepe a döntéshozatali folyamat során a gasztronómiai turizmusban, az Instagram példáján keresztül
Létrehozó:
Szakály, Orsolya
Dátum:
2023-10-10
Téma:
Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
angol
magyar
angol
magyar
Típus:
Disszertáció
NonPeerReviewed
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/1/Szakaly_Orsolya_dhu.pdf
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/2/Szakaly_Orsolya_den.pdf
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/8/Szakaly_Orsolya_thu.pdf
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/16/Szakaly_Orsolya_ten.pdf
Szakály, Orsolya (2023) Hogyan befolyásolják a gasztronómiai influencerek a fogyasztói döntést? — A fogyasztói aktivitás szerepe a döntéshozatali folyamat során a gasztronómiai turizmusban, az Instagram példáján keresztül. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI https://doi.org/10.14267/phd.2023048
Kapcsolat:
https://phd.lib.uni-corvinus.hu/1291/
https://doi.org/10.14267/phd.2023048