Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/164509/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában Type = Article Subject = Q Science / természettudomány: QA Mathematics / matematika: QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom |
Cím: |
Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben
|
Létrehozó: |
Bauer, András
Mitev Ariel, Zoltán
Gáti, Mirkó
|
Dátum: |
2019
|
Téma: |
H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Bauer, András and Mitev Ariel, Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (9). pp. 6-13. ISSN 0133-0179
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02
MTMT:30806086 10.14267/VEZTUD.2019.09.02
|