Ugrás a tartalomhoz

Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben

  • Metaadatok
Tartalom: http://real.mtak.hu/164509/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
Type = Article
Subject = Q Science / természettudomány: QA Mathematics / matematika: QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom
Cím:
Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben
Létrehozó:
Bauer, András
Mitev Ariel, Zoltán
Gáti, Mirkó
Dátum:
2019
Téma:
H Social Sciences (General) / társadalomtudomány általában
QA76.16-QA76.165 Communication networks, media, information society / kommunikációs hálózatok, média, információs társadalom
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
Bauer, András and Mitev Ariel, Zoltán and Gáti, Mirkó (2019) Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben. VEZETÉSTUDOMÁNY, 50 (9). pp. 6-13. ISSN 0133-0179
Kapcsolat:
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2019.09.02
MTMT:30806086 10.14267/VEZTUD.2019.09.02