Ugrás a tartalomhoz

 

Embracing the virtual: a comprehensive strategic foresight analysis of virtual reality's impact on tourism marketing

  • Metaadatok
Tartalom: http://publikaciotar.uni-bge.hu/2063/
Archívum: BORY BGE Publikációtár
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Tárgyszó = Virtual reality
Tárgyszó = Innovation
Tárgyszó = Tourism marketing
Cím:
Embracing the virtual: a comprehensive strategic foresight analysis of virtual reality's impact on tourism marketing
Létrehozó:
Shi Junfeng
Tian Xueying
Wu Yuxiaosi
Kiadó:
Budapest Business School
Dátum:
2023
Nyelv:
angol
angol
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
text
Azonosító:
Shi Junfeng és Tian Xueying és Wu Yuxiaosi (2023) Embracing the virtual: a comprehensive strategic foresight analysis of virtual reality's impact on tourism marketing. In: Foresight in research - case studies on future issues and methods. Budapest Business School, Budapest, pp. 57-81. ISBN 9786156342560
34020174
Kapcsolat:
34020174