Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A gamifikáció terjedő trendje és az elektronikus tanulási környezet = The growing trend of gamification and the e-learning environment |
Tartalom: | http://real.mtak.hu/169543/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = L Education / oktatás: LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata Subject = Q Science / természettudomány: QA Mathematics / matematika: QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány Type = Article |
Cím: |
A gamifikáció terjedő trendje és az elektronikus tanulási környezet = The growing trend of gamification and the e-learning environment
|
Létrehozó: |
Jaskóné Gácsi, Mária
|
Kiadó: |
K+F Stúdió Kft.
|
Dátum: |
2023
|
Téma: |
LB Theory and practice of education / oktatás elmélete és gyakorlata
QA75 Electronic computers. Computer science / számítástechnika, számítógéptudomány
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Jaskóné Gácsi, Mária (2023) A gamifikáció terjedő trendje és az elektronikus tanulási környezet = The growing trend of gamification and the e-learning environment. MESTERSÉGES INTELLIGENCIA, 5 (1). pp. 91-101. ISSN 2676-9611
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.35406/MI.2023.1.91
MTMT:34060237 10.35406/MI.2023.1.91
|