Ugrás a tartalomhoz

 

Piacorientáció és holisztikus marketing a hazai élelmiszeripari KKV-k körében
Market orientation and holistic marketing among hungarian food industrial SMEs

  • Metaadatok
Tartalom: https://hdl.handle.net/2437/359741
Archívum: DEA PhD
Gyűjtemény: PhD dolgozatok
Ihrig Károly Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskola
Cím:
Piacorientáció és holisztikus marketing a hazai élelmiszeripari KKV-k körében
Market orientation and holistic marketing among hungarian food industrial SMEs
Létrehozó:
Kovács, Bence
Közreműködő:
Szakály, Zoltán
Ihrig Károly gazdálkodás- és szervezéstudományok doktori iskola
Debreceni Egyetem::Gazdaságtudományi Kar
Dátum:
2023-10-12T08:28:50Z
2023-10-12T08:28:50Z
2023
2023-10-26
Téma:
piacorientáció, MKTOR, vállalati teljesítmény
market orientation, MKTOR, corporate performance
Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Társadalomtudományok
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Formátum:
136
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
https://hdl.handle.net/2437/359741