Ugrás a tartalomhoz

A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején: Egy egyetemista minta tapasztalatai

  • Metaadatok
Tartalom: https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestud...
Archívum: Vezetéstudomány
Gyűjtemény: Articles
Cím:
Consumer acceptance of business practices for sustainability in the time of COVID: Experiences of a student sample
A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején: Egy egyetemista minta tapasztalatai
Létrehozó:
Csutora, Mária
Szigeti, Cecília
Harangozó, Gábor
Kiadó:
Dátum:
2024-02-16
Téma:
vállalati fenntarthatóság
fenntarthatóságot szolgáló üzleti modellek
fenntartható fogyasztás
visszapattanó hatás (rebound effect)
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált szakcikk
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/1140
10.14267/VEZTUD.2024.02.01
Forrás:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 55 szám 2 (2024); 2-16
0133-0179
Kapcsolat:
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/1140/1049
Létrehozó: