Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején: Egy egyetemista minta tapasztalatai |
Tartalom: | https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestud... |
---|---|
Archívum: | Vezetéstudomány |
Gyűjtemény: | Articles |
Cím: |
Consumer acceptance of business practices for sustainability in the time of COVID: Experiences of a student sample
A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején: Egy egyetemista minta tapasztalatai
|
Létrehozó: |
Csutora, Mária
Szigeti, Cecília
Harangozó, Gábor
|
Kiadó: | |
Dátum: |
2024-02-16
|
Téma: |
vállalati fenntarthatóság
fenntarthatóságot szolgáló üzleti modellek
fenntartható fogyasztás
visszapattanó hatás (rebound effect)
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált szakcikk
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/1140
10.14267/VEZTUD.2024.02.01
|
Forrás: |
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 55 szám 2 (2024); 2-16
0133-0179
|
Kapcsolat: |
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/1140/1049
|
Létrehozó: |