Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás: Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében |
Tartalom: | https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestud... |
---|---|
Archívum: | Vezetéstudomány |
Gyűjtemény: | Articles |
Cím: |
Female diversity and sexuality in underwear advertisements: Examining the attitude among Generation Z women
A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás: Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében
|
Létrehozó: |
Török, Anna
Szebenszki, Noémi
Kriveczky, Villő
Malota, Erzsébet
|
Kiadó: | |
Dátum: |
2024-02-16
|
Téma: |
femvertising
reklám
diverzitás
szexualitás
Z generáció
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált szakcikk
|
Formátum: |
application/pdf
|
Azonosító: |
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/1403
10.14267/VEZTUD.2024.02.02
|
Forrás: |
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 55 szám 2 (2024); 17-29
0133-0179
|
Kapcsolat: |
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/1403/1050
|
Létrehozó: |