Ugrás a tartalomhoz

A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás: Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében

  • Metaadatok
Tartalom: https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestud...
Archívum: Vezetéstudomány
Gyűjtemény: Articles
Cím:
Female diversity and sexuality in underwear advertisements: Examining the attitude among Generation Z women
A fehérneműreklámokban megjelenő női diverzitás és szexualitás: Attitűdvizsgálat a Z generációs nők körében
Létrehozó:
Török, Anna
Szebenszki, Noémi
Kriveczky, Villő
Malota, Erzsébet
Kiadó:
Dátum:
2024-02-16
Téma:
femvertising
reklám
diverzitás
szexualitás
Z generáció
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Lektorált szakcikk
Formátum:
application/pdf
Azonosító:
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/1403
10.14267/VEZTUD.2024.02.02
Forrás:
Vezetéstudomány / Budapest Management Review; Évf. 55 szám 2 (2024); 17-29
0133-0179
Kapcsolat:
https://journals.lib.uni-corvinus.hu/index.php/vezetestudomany/article/view/1403/1050
Létrehozó: