Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején – Egy egyetemista minta tapasztalatai = Consumer acceptance of business practices for sustainability in the time of COVID |
Tartalom: | https://real.mtak.hu/188508/ |
---|---|
Archívum: | REAL |
Gyűjtemény: |
Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány: HB3 Economic systems / gazdasági rendszerek Type = Article |
Cím: |
A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején – Egy egyetemista minta tapasztalatai = Consumer acceptance of business practices for sustainability in the time of COVID
|
Létrehozó: |
Csutora, Mária
Szigeti, Cecília
Harangozó, Gábor
|
Dátum: |
2024
|
Téma: |
HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
HB3 Economic systems / gazdasági rendszerek
|
Tartalmi leírás: | |
Nyelv: |
magyar
|
Típus: |
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
https://real.mtak.hu/188508/1/BCEVT_2024-22-161Csutora.pdf
Csutora, Mária and Szigeti, Cecília and Harangozó, Gábor (2024) A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején – Egy egyetemista minta tapasztalatai = Consumer acceptance of business practices for sustainability in the time of COVID. VEZETÉSTUDOMÁNY, 55 (2). pp. 2-16. ISSN 0133-0179
|
Kapcsolat: |
https://real.mtak.hu/188508/
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.02.01
MTMT:34597145 10.14267/VEZTUD.2024.02.01
|