Ugrás a tartalomhoz

A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején – Egy egyetemista minta tapasztalatai = Consumer acceptance of business practices for sustainability in the time of COVID

  • Metaadatok
Tartalom: https://real.mtak.hu/188508/
Archívum: REAL
Gyűjtemény: Status = Published
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
Subject = H Social Sciences / társadalomtudományok: HB Economic Theory / közgazdaságtudomány: HB3 Economic systems / gazdasági rendszerek
Type = Article
Cím:
A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején – Egy egyetemista minta tapasztalatai = Consumer acceptance of business practices for sustainability in the time of COVID
Létrehozó:
Csutora, Mária
Szigeti, Cecília
Harangozó, Gábor
Dátum:
2024
Téma:
HB Economic Theory / közgazdaságtudomány
HB3 Economic systems / gazdasági rendszerek
Tartalmi leírás:
Nyelv:
magyar
Típus:
Article
PeerReviewed
info:eu-repo/semantics/article
Formátum:
text
Azonosító:
https://real.mtak.hu/188508/1/BCEVT_2024-22-161Csutora.pdf
Csutora, Mária and Szigeti, Cecília and Harangozó, Gábor (2024) A fenntarthatóságot szolgáló üzleti gyakorlatok fogyasztói elfogadása a COVID idején – Egy egyetemista minta tapasztalatai = Consumer acceptance of business practices for sustainability in the time of COVID. VEZETÉSTUDOMÁNY, 55 (2). pp. 2-16. ISSN 0133-0179
Kapcsolat:
https://real.mtak.hu/188508/
https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.02.01
MTMT:34597145 10.14267/VEZTUD.2024.02.01