Ugrás a tartalomhoz

Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam

  • Metaadatok
Tartalom: http://hdl.handle.net/10831/104263
Archívum: EDIT
Gyűjtemény: Disszertációk (ELTE PHD)
Pedagógiai és Pszichológiai Kar PHD
Neveléstudományi Doktori Iskola
Cím:
Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam
Létrehozó:
Do, Thi Dung
Közreműködő:
Zsolnai, Anikó
Téma:
Bölcsészettudományok/Neveléstudományok
Vietnam
social
emotional
competence
teacher training
learning
Neveléstudományi D. I./Elméleti-történeti Pedagógia Program
Vietnám
társas
érzelmi
kompetencia
tanárképzés
tanulás
Nyelv:
angol
angol
Típus:
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Formátum:
application/pdf
application/pdf
application/pdf
Azonosító:
elte:10.15476/ELTE.2023.077
elte:34693973
https://opac.elte.hu/Record/opac-EUL01-1139479
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/104263/1/Declaration_form_doi_Do%20Thi%20Dung.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/104263/2/Do%20Thi%20Dung_Dissertation.pdf
LOMS: https://edit.elte.hu/xmlui/bitstream/10831/104263/3/Do%20Thi%20Dung_Summary.pdf
Létrehozó:
info:eu-repo/semantics/openAccess