Kereső
Bejelentkezés
Kapcsolat
Betűméret: Súgó
Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai |
Tartalom: | http://publicatio.uni-sopron.hu/3127/ |
---|---|
Archívum: | SOE Publicatio Repozitórium |
Gyűjtemény: |
Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része |
Cím: |
Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai
|
Létrehozó: |
Korim, Dorina
Papp-Váry, Árpád Ferenc
|
Kiadó: |
Soproni Egyetem Kiadó
|
Dátum: |
2024
|
Nyelv: |
magyar
magyar
|
Típus: |
Könyv része
NonPeerReviewed
|
Formátum: |
text
|
Azonosító: |
Korim, Dorina és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 609-622. ISBN 9789633344996
MTMT:34777448
|
Kapcsolat: |
https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Korim-Papp-Vary
MTMT:34777448
|