Ugrás a tartalomhoz

 

Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai

  • Metaadatok
Tartalom: http://publicatio.uni-sopron.hu/3127/
Archívum: SOE Publicatio Repozitórium
Gyűjtemény: Állapot = Megjelent
Típus = Könyv része
Cím:
Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai
Létrehozó:
Korim, Dorina
Papp-Váry, Árpád Ferenc
Kiadó:
Soproni Egyetem Kiadó
Dátum:
2024
Nyelv:
magyar
magyar
Típus:
Könyv része
NonPeerReviewed
Formátum:
text
Azonosító:
Korim, Dorina és Papp-Váry, Árpád Ferenc (2024) Sztármárka-építés hosszú távon: Cristiano Ronaldo és CR7 márkájának megítélése – Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai. In: FENNTARTHATÓSÁGI ÁTMENET: KIHÍVÁSOK ÉS INNOVATÍV MEGOLDÁSOK - Nemzetközi tudományos konferencia a Magyar Tudomány Ünnepe alkalmából. Soproni Egyetem Kiadó, Sopron, pp. 609-622. ISBN 9789633344996
MTMT:34777448
Kapcsolat:
https://doi.org/10.35511/978-963-334-499-6-Korim-Papp-Vary
MTMT:34777448