Ugrás a tartalomhoz

 

A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt]

  • Metadata
Content: http://acta.bibl.u-szeged.hu/84732/
Archive: SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
Set: Szakterület = 05. Társadalomtudományok
Szakterület = 05. Társadalomtudományok: 05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
Szakterület = 05. Társadalomtudományok: 05.07. Társadalom- és gazdaságföldrajz
Tipus = Konferencia vagy workshop anyag
Title:
A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt]
Creator:
Cserdi Zsófia
Kenesei Zsófia
Publisher:
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Date:
2023
Subject:
05. Társadalomtudományok
05.02. Közgazdasági és gazdálkodástudományok
05.07. Társadalom- és gazdaságföldrajz
Language:
Hungarian
Hungarian
English
Type:
Konferencia vagy workshop anyag
NonPeerReviewed
Format:
part
Identifier:
Cserdi Zsófia; Kenesei Zsófia: A COVID-19 hosszútávú hatása az okos hotelek fogyasztói elfogadására = The long-term effect of COVID-19 on consumer acceptance of smart hotels : [absztrakt].
Relation: