Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Marketing
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
514
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
514
"Lájk első látásra?" – Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? ("Like at first sight?" – What inspires liking brands in online social media in the case of small catering establishments?)
Tartalom
|
Metaadatok
Gáti, Mirkó; Csordás, Tamás; Markos-Kujbus, Éva
"Lájkolom őket, de ennék is náluk?" – Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül ("I like them, but would I eat at their place?" – Encouraging social media activities of small and medium-sized enterprises and their consumerreactions – the case of Hungarian catering...
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva; Kiss, Tünde; Gáti, Mirkó; Csordás, Tamás
“Branded, biased and it wants to sell a product”: typical ad representations influence the effect of ad recognition: a mixed-method research
Tartalom
|
Metaadatok
Buvár, Ágnes; Orosz, Gábor
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
Tartalom
|
Metaadatok
„A kockázat megmarad, csak az érzet változik” – Tranzakciós és kapcsolati preferenciák a projekttípusú üzleti szolgáltatások piacán
Tartalom
|
Metaadatok
Veres, Zoltán
„Az vagy, amit megeszel” - a hazai fogyasztók egészséges táplálkozással kapcsolatos percepciói és attitűdjei
Tartalom
|
Metaadatok
Malota, Erzsébet; Gyulavári, Tamás; Bogáromi, Eszter
„Semmi tárgyilagosat nem írt, olyan, mint hogyha nem is járt volna ott” – Online felhasználói értékelések és egy fókuszcsoportos kutatás tanulságai
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva; Csordás, Tamás
„Valaki mondja meg, kinek kell hinnem…” – A youtuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva; Buzás, Janka
#Mutimiteszel: Élelmiszer vásárlási és fogyasztási preferenciák, étkezési szokások a magyar lakosság körében = Food purchasing and food consumption preferences and eating habits among Hungarian consumers
Tartalom
|
Metaadatok
Malota, Erzsébet; Gyulavári, Tamás; Bogáromi, Eszter
67 ellenőrző lista az értékesítésben / Victor Scheitlin (Könyvismertetés)
Tartalom
|
Metaadatok
Rubóczky, István
A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme: Marketing megközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában
Tartalom
|
Metaadatok
Bauer, András; Csepeti, Ádám; Gáti, Mirkó; Mitev, Ariel Zoltán
A banki hitelfelvevők rejtett gazdaságból származó jövedelme. Marketingmegközelítés és empirikus kísérlet a kockázatkezelés szolgálatában
Tartalom
|
Metaadatok
Bauer, András; Csepeti, Ádám; Gáti, Mirkó; Mitev, Ariel Zoltán
A bankmarketing fejlődésének várható tendenciái az elkövetkezendő évtizedben
Tartalom
|
Metaadatok
Kenesei, Zsófia
A beszerzési magatartástól az üzleti kapcsolatok marketingjéig
Tartalom
|
Metaadatok
Mandják, Tibor
A Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem Gazdálkodási Kara Marketing Tanszékének oktatói és tudományos tevékenységéről: Huszonötéves a marketing oktatás
Tartalom
|
Metaadatok
Berács, József
A business marketing identitása - elméleti, kutatási trendek, az innovációvezérelt modell
Tartalom
|
Metaadatok
Piskóti, István
A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás; Agárdi, Irma; Bacsek , Péter
A családi fészekben élő fiatal felnőttek és fogyasztói döntéseik (In the family nest living young adults and their consumer decisions)
Tartalom
|
Metaadatok
Neulinger, Ágnes; Zsótér, Boglárka
A csomagoláson található információtartalom újragondolása sokdimenziós skálázással az élelmiszeripar példáján (Rethinking of information content on food packaging using multidimensional scaling)
Tartalom
|
Metaadatok
Dörnyei, Krisztina
A CSR helye a marketing elméletben
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
514