Ugrás a tartalomhoz
Repozitóriumi közös kereső
OJS/OCS közös kereső
Egyéb források
in English
|
magyarul
Betűméret:
Súgó
Kereső
Címlap
Keresés
Archívumok
Súgó
Bejelentkezés
Belépés
Jelszó
Regisztráció
Kapcsolat
MTA KIK
MTA SZTAKI DSD
Gyűjtemény: Subject = Media and communication
Archívum:
Corvinus Kutatások
Tárolt tételek száma:
253
Tételek
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
253
"Gene-fouled or gene-improved?" – Media framing of GM crops and food in Hungary
Tartalom
|
Metaadatok
Vicsek, Lilla
“Mummy is in a Call”
Tartalom
|
Metaadatok
Nagy, Beáta
“Speaking to the Soviets”: Podcasting, Public Diplomacy and the Blinken Open Society Archives’ Radio Liberty Audio Collection
Tartalom
|
Metaadatok
Westlake, Steve
„Az erőforrások kiaknázásának fontos és megkerülhetetlen feltétele a compliance tudatosság, ahogy például az idegen nyelvek ismerete is” – Interjú dr. Sztranyák Józseffel
Tartalom
|
Metaadatok
Sztranyák, József; Szabó, Dorottya; Trautmann, László
„Dühöng a fősodor” Az Orbán-rendszer populista diskurzusai a populáris zenében
Tartalom
|
Metaadatok
Patakfalvi-Czirják, Ágnes; Barna, Emília
„Emitt a gépek s számok titkai!”– Töprengések a hírmédiában megjelenő kommunikációs buborékról
Tartalom
|
Metaadatok
Gálik, Mihály
„Valaki mondja meg, kinek kell hinnem…” – A youtuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből
Tartalom
|
Metaadatok
Markos-Kujbus, Éva; Buzás, Janka
A "politikai kormányzás" a média és a közpolitikai napirendek tükrében, 2010 és 2014 között
Tartalom
|
Metaadatok
Boda, Zsolt; Patkós, Veronika
A civilek és a vállalatok: a gazdaság társadalmi szabályozásáról
Tartalom
|
Metaadatok
Boda, Zsolt; Gulyás, Emese
A comparison of Pride Parade’s media representation in Hungary and Ireland
Tartalom
|
Metaadatok
Tamássy, Réka
A CSR helye a marketing elméletben
Tartalom
|
Metaadatok
Gyulavári, Tamás
A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna
Tartalom
|
Metaadatok
Horváth, Dóra; Nádasi, Katalin
A femvertising és a hagyományos reklám attitűdre és vásárlási hajlandóságra gyakorolt hatásának vizsgálata
Tartalom
|
Metaadatok
Orehóczki, Zsuzsanna; Török, Anna
A fenntartható fejlődés vállalati integrációja és kommunikációja - a hazai nagyvállalati gyakorlat vizsgálata
Tartalom
|
Metaadatok
Ransburg, Beatrix; Vágási, Mária
A fenntartható fejlődésre nevelés lehetőségei
Tartalom
|
Metaadatok
Bokor, Tamás
A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája
Tartalom
|
Metaadatok
Hinek, Mátyás; Kulcsár, Noémi
A fogyasztói hitelszerződések új szabályai (New regulations the credit agreements for consumers)
Tartalom
|
Metaadatok
Bodzási, Balázs
A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre; Gáti, Mirkó
A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon – A bizalom szerepe (Antecedents of the consumer loyalty in the Hungarian telecommunication market – the role of trust)
Tartalom
|
Metaadatok
Simay, Attila Endre
A gyerekkori videojátékozás néhány aspektusa Magyarországon
Tartalom
|
Metaadatok
Pintér, Róbert
Nincs rendezés (gyors)
Legfrissebb legelöl
Név szerint rendezve
Szűkítés:
1
-
20
/
253